Uppehåll ett litet tag

Hej!Far nu till ullared på söndagen ska bli skoj!
Så kommer inte lägga ut något i helgen men då när jag kommer hem på onstakväll .. Aa det blir nog att jag lägger ut det på torsdagen om jag har tid har ju ridning på torsdagar.
Eller lägger jag ut alla på söndagen lika gärna:) 
Men ville bara säga att dte inte blir något bloggande på ett tag,Men det tror jag att ni fattar!!
Men nu få hare bra och såå.
Jag får ju säga hej då ett tag och aa jag kan skriva om ni vill allt vad jag köpte i
ullared:)
Men hej då då

                               kommer sakna er:)hihi


      //Emma johansson

Kommentarer
Postat av: rasmus

Hej Emma du får ha det så fint då handla inte upp alla pengar hihi ja då får man vänta på nästa recept

hej dåååå på ett tag,,,,kram rasmus

2011-04-08 @ 17:27:44
Postat av: Emma

Jaa du rasmus jag ska handla jätte mycket!Och ni alla får lov att vänta på nästa recept.....

Hej dåå ....... hare bra///emmA

2011-04-09 @ 16:42:00
URL: http://middaghosemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0