Hej igen!!

´Hej!Hoppas du går in och kollar på bloggen i morron eller på söndag för i morron är det ju...............Halv åtta hos mig!Och då lägger jag ut bilder på kvällen och recepten på maten jag har gjort och allt,och ni kan också få se poengen!!Anteligen lägger jag ut allt i morron om jag hinner eller på söndag mest troligt att det blir på söndag!För imorron är det ju melodifestivalen och den vill jag ju se så jag tror jag inte hinnerlägga ut det i morron!SORRY!
Men nu ska jag ta och spela på msp(msp=movistarplanet)
 



                                          Hej dååå på dig!!
       
            
        ///Emma Johansson



Vill inte tjata eller hur du nu tar det som men snälla läs min blogg!!hehe


Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hej Emma vad nyfiken ja blir ska kolla sen ha det så fint,,kram rasmus

2011-03-12 @ 18:43:13
Postat av: Sofia

Vem är du Rasmus??

2011-03-16 @ 11:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0